2009. január 14., szerda

9 évvel ezelőtt...

... feküdtem egy kórházi ágyon, és csak az agyam mozgott, a testem nem tehette a spinális érzéstelenítés miatt. Az agyam viszont kattogott. Fáradt nem voltam, elvégre metéltek, tolni nem kellett, fájni sem fájt túlságosan. Csak kimerült az idegességtől.
Két emelettel feljebb viszont ott volt egy pici lény, akiről nem lehetett tudni, hogy mi van vele, ez volt a 32. hét, az apgarja annyira szar volt, hogy elsőre el sem akarták mondani. Épp hogy csak levegőt vett, semmi más életjel. Azért ez is valami. És én még nem is láttam... Csak arra gondoltam, hogy felkelhessek, és mehessek megnézni. Elvégre ő az én fiam. :)))

Aztán jöttek a komplikációk, amikről később kiderült, hogy sajnos a gyerekorvos okozta. Az ott töltött három nap alatt volt több légzésleállás (egy pont, mikor először megérintettem az inkubátorban), őrült telefonálgatás a nővéremmel, aki egy másik kórházban csecsemős főnővér, fejése a semminek, elvégre be kell annak indulnia valahogy, tanácstalan doktor hallgatása, majd megismerkedés a Cserny Mentőkkel, akiknél pontosabb, fegyelmezettebb és informatívabb eü. dolgozót nem ismerek, átszállítás a gyerekklinika PIC-ére és egy éjszakám úgy, hogy én egyik kórházban, ő a másikban, izgulás az életéért. Majd negyedik nap reggel végre megint együtt a PIC-en.

Akkor végre megtudtuk, hogy a kölöknek semmi baja, azon túl, amit a feleslegesen kapott antibiotikum, és a szintén feleslegesen betett garatoxigéncső által okozott leállások okoztak.
De szerencsére ez is elmúlt, az én, születésekor kétkilós, háromnaposan 1,70-es babám szép lassan visszahízta magát 2 kilóra, ekkor végre hazamehettünk.


Ez a kiskölök ma 9 éves és életem egyik szerelme a három közül.
És szerencsére egy teljesen átlagos, vidám, agyafúrt, rosszcsont, jófej kilencéves.



(nem túl frissek a képek, de a dolgozóban csak ilyen van. Viszont viccesek.)

30 megjegyzés:

Kata írta...

Isten éltessen benneteket! Nagyon sok örömöt és boldogságot a fiatalembernek/hez! :o)

Kaoka írta...

Ezt nem lehet kibíni sírás nélkül. :( Hosszú boldog életet kívánok a kicsi fiadnak. :)

Ahama írta...

Isten éltesse a nagyfiút, sok boldog évet együtt a családnak!

A példátok meg adjon reményt, bizakodást és erőt.

KicsiKató írta...

Isten éltesse még nagyon sokszor kilenc éven keresztül, éljen szeretetben, békében, boldogságban, elégedettségben:)))

36évi írta...

Köszönöm, drágáim, köszönöm az ő nevében is. :)

Kicsoda írta...

Az enyem 12-en szuletett es NAGYON mas a tortenet, igy meg sokkal jobban megertem min mehettel keresztul...
Sok boldogsagot nektek!!!

36évi írta...

Akkor BoSzü neki is! :)))

ezkriszti írta...

De jó, heppiendes a vége. :-))
Sok puszi Nektek. Az eleje nagyon durva.

agibo írta...

Istenem! De jó, hogy jó a vége! Nőjön nagyra az a boldogságos, szerelmetes gyereked!

36évi írta...

Köszi, lányok! :)))
Már csak emlék...

Mehike írta...

Boldog Szülinapot a Nagyfiúnak:-))

F.Gina írta...

Isten éltessen benneteket együtt boldogságban !!!

katafolt írta...

Boldog születésnapot a királyfidnak !
A képek szívmelengetőek :-)

Polyák Ildikó írta...

Isten éltesse Andort! Meg a mamáját is.

Szera írta...

Ezt valóban nem lehet kibírni könnyek nélkül... Szeressétek egymást még nagyon sokáig, vigyázz, mert hamar felnő!

Andy kuckója írta...

Boldog szülinapot Nektek!

panyizsuzsi írta...

Boldog Szülinapot!

beszand írta...

Sok boldog születésnapot kívánok Nektek együtt örömben, egészségben!

Zelnice írta...

Isten éltesse sokáig! Minden jó ha a vége jó!

patchwitch írta...

Kicsimókinak nagy cupp és ölelés!!!! Nevessen mindig annyit, mint amikor láttam :D

dixike12 írta...

Vigyázz rá,örüljetek, együtt amig lehet, mert repül az idő nagyfiú lesz és "elviszik" tőled, mint az enyémet. Isten éltesse a szüli npján!

Julcsi írta...

Isten éltesse őt a családjával együtt!!! Legyen továbbra is ilyen kitartó és erős!

mmama írta...

Isten éltessen Benneteket !

36évi írta...

Köszönöm, kedveskéim, nagyon jól esik ez a sok jókívánság.
Talán ennyit még sosem kapott eddigi életkéjében. :)))

Elizanikó írta...

Isten éltesse, és növessze olyan szép nagyra, mint az én "pici" fiamat ( 184 cm ) .

Modd meg a gyerkőcnek, hogy emlékszem ám még az előadásukra, amit a tiszteletünkre állítottak össze !

Abile írta...

Akinek ilyen küzdelmesen kezdődik az Élete, annak bizonyára, hosszú, boldog éveket ad ajándékba majd a sors!! Boldog születésnapot a nagyfiúnak!

36évi írta...

Köszönöm, köszönöm, elhalmoztok... :)

Anikó, úgy legyen! (és valszeg úgy is lesz, ha bejátszik az apuka-féle genetika.)
Én már nem emlékszem arra az előadásara, de mentségem, hogy heti egyet kapunk otthon. Nyáron heti kettő kerti darab. :)

Amaranta írta...

Isten éltessen benneteket sokáig!

36évi írta...

Köszönöm, Amaranta!

Cic írta...

Ma is büszkén mesélem mindenkinek, hogy egyszer amikor nálatok aludtam megjelent reggel az ágyam mellett és szó nélkül mellém kucorodott, s együtt tévéztünk pizsamában. :-)

Fanni

Lilypie

Andor

Lilypie