2009. január 12., hétfő

Barátság - barátok - perzsául: yar :)


Ahamánál olvashattok ennek a jelképnek/díjnak a magyarországi születéséről. Hogy mi ez? Sokan már tudjátok, hiszen eljutott hozzátok, sokan még nem. Nekik idemásolom a lényeget:

"Ha blogolsz, hiszel a "proximitásban" a térben, időben és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte. Ezek a blogok különösen varázslatosak. Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak vagy a hatalom érdekli őket.Reméljük, hogy amikor kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni. Figyeljünk oda jobban az ilyen blogokra! Add tovább nyolc újabb blogolónak és mutasd meg ezt a leírást is!"

Tehát aki ilyet kap, az tudja, hogy nemcsak a hobbiját, munkáit értékelik, hanem a személyét is, kíváncsiak rá, szeretettel gondolnak rá. Ők azok, akik így vannak velem kapcsolatban: Kaoka, Gina, Violini, Pjulcsi, Amaranta, Dixike, Ágibo és Ejkukk.
Köszönöm nektek, hogy ismerhetlek benneteket, köszönöm az odafigyelést, a kíváncsiságot, a szeretetet. A YAR-t. :)))

Tudom, mindenki bajban volt, akinek ki kellett nyolc embert választania sok kedves ismerőse közül, én sem jártam különbül. Kb úgy érzem magam, mint Ross, mikor esküvői tanut kellet választania, egyet a két barátja közül.
Ezért úgy döntöttem, hogy azon jó barátaimnak, akiket személyesen is ismerek és olvasok, küldök egy ölelést barátságom jeléül -> (nagy ölelééééés!). Sokan vagytok, szerencsés vagyok!

És azoknak küldöm tovább az üzenetet, akiket rég olvasok, ismerem munkásságukat, sokat tudok róluk írásaikból, de nem ismerem őket személyesen.
Ők azok: Katafolt, Zazálea, Anyahajó, Arcencil, Cicó, Judit, Phoenix, Erika és Katbo. Ja, ez kilenc.. így esett. :)))

Van aki már megkapta, de ez nem jelenti azt, hogy nem lehet a kiválasztottam. :)))

12 megjegyzés:

katafolt írta...

Ti nagyon elkényeztettek most engem.
Köszönöm ,nagyon,Neked is :-)))

36évi írta...

Nem véletlen... tudod, nincsnek véletlenek. :)))

Phoenix írta...

Oda-vissza...
:-))))

36évi írta...

Köszi! :)

Katbo-Réka írta...

Köszönöm az ismerkedős ölelést:-)

zazálea írta...

Én meg csak úgy puszillak és ölelgetlek össze-vissza, remélem, érzed!

36évi írta...

Aha, érzem... igen, érzem! :DDD

Kata! :)))

Judit írta...

Olyan szépen írsz!:)
Nagyon köszönöm a barátságodat!Ablak nyit, ölelést repítem.

agibo írta...

Nna! Most már nem csak vigyorgok, hanem ölelgetek is. Jaj de jó! Pusszantás. Naggyon jó ebbe a "bandába" tartozni.

Kaoka írta...

Köszönöm. :)Imádlak :)

bruercsi írta...

Kérlek, nézz be hozzám!! :)

cicó írta...

Azt nem igérem, hogy továbbadom, de köszönöm szépen, hogy gondoltál rám:)
cicó

Fanni

Lilypie

Andor

Lilypie