2009. január 17., szombat

Ajándékeső...

Nekem nem volt vége karácsonynak 26-án.
Történt ugyanis, hogy a csoportunkban úgy gondoltuk, hogy ne a karácsonyi zsezsgés, hajtás közben játsszunk ajándékozósat, hanem az első újévi találkánkon, 5-én.
Húztuk a neveket, megtörve így a többéves hagyományt, és utólag mindannyian megállapítottuk, hogy sokkal jobb volt így. Azon túl, hogy kifejezetten személyes ajándékok születettek, mindenki kisimult volt, és nyugodt, meghitt, ám vidám hangulatban töltöttük a napot. :)
És én mázlista? Na, ki húzott? AHAMA!!!
Nem semmi, ugye? Mert érdekes módon a csoportéletünk a legkevésbé meghatározó a mi kapcsolatunkban. :)
Utólagos elmondása szerint azonnal tudta, hogy mit fogok kapni, és igaza volt. Ennél találóbb és édesebb és kellemesebb ajándékot ki sem találhatott volna.
Bemutatom nektek Angyipapit!

Bocs a minőségért, nem volt időm, meg lehetőségem sem kellemesebb fotókat csinálni, majd ha hazajövök, megkísérlem.

Angyipapi amúgy kedves párja az ún. Fanniangyal szabásmintára készült Angyimaminak, amit én anno a jótékonysági vásáron szinte lestoppoltam. :)
Most már együtt őrzik a kis családomat. :))) A ráadás egy hajtogatott csillag volt, narancssárga, (persze szegény Patchwitch irigykedett rendesen...), ami rögtön felkerült a konyhaablakra. Reggelente odasüt a nap (na, nem most, persze), és ott főzöm a reggeli kávét, és gyönyörködöm...
Köszönöm, AHAMA!

Én is kedves, jó barátnét húztam, Eper Margitot. Fórumosok ismerik onnan, és tényleg olyat csináltam neki, amiről biztos voltam, hogy sosem állna neki. Ő a haladós, gyors dolgokat csinálja, elképesztő tempóban, sokan emlékezhetnek rá, amint Karcagon egy barátnőnk táskáját látva egy délután összedobta a szinte ugyanolyan sajátját. És állíthatom, rohadtul nem volt egyszerű a felépítése. Csak pillogtunk, mire este befejezte. :)

Íme a neki varrt készletkém. Mivel megkaptam az összes Tildás és más Arénás könyveket, természetesen azokból varrtam.
Tárolószütyőkék az apróságoknak, gomboknak:


Varrókészlet Tilda módra:



És igen, jól látjátok, Évike kézzel himzett, nem is keveset! Valami elkattant bennem, úgy érzem, egyre inkább szívesen csinálom a kézi varrást, himzést, keresztszemest.
Ez utóbbiból varrtam két karidíszt karácsony előtt megkattanás ellen (kép később).
És ez még semmi, a buszozáshoz is azt viszek, olyan képet varrok, aminek a fele elő van nyomva szépen, színesen, aztán foltokban meg ki kell varrni (bigott x-varróktól én kérek elnézést). Jó, mi?
Még egy hírem van, bár már biztos többen értesültetek róla, ha követitek Anyahajó blogját. Nyertem nála egy játékban, aminek jutalma egy sál volt. Mázlista vagyok, mert nem volt sálam (azaz van egy termovelúr leszabott csíkdarab, de azt csak csúszáskor hordom zord időben, szóval az nem ér). Kötött, horgoltam nem volt.
Jelentem, most már van, és csodás, és annyira szeretem, hogy mikor tegnap meghozta a postás, felvettem és este lefekvésnél vettem le. Nem volt rajtam zokni, mégsem fáztam egész nap, mert a nyakam fűtve volt. :)))) Kösz, Anyahajó, hogy melegen tartod a nyakam. :)

15 megjegyzés:

mmama írta...

Te máázlista !

Kaoka írta...

Szóval zokni helyett sál. Hogy ez eszembe nem jutott idáig. :)

36évi írta...

Ugyeugye? Én is annak éreztem magam! :DDD

Kao!
Nálam bevált, tehetsz próbát, de csak óvatosan. :)

36évi írta...

Na, léptem, legytek jók, egy hét múlva jövök. Csók mindenkinek!

anyahajó írta...

Ez az angyal nagyon jó! Igazából cseppet sem angyali, inkább nagypapás, de épp azért tetszik!
Amúgy meg idén szeretném tökélyre vinni a zoknihorgolást, hogy aztán ne fázzon a nyakam :)

Kicsoda írta...

Evikem az angyalod zsenialis, mert megerdemled! es a kezi himzesedet nezegettem...haat teljsen el vagyok ajulva. Jo nyaralast!

bruercsi írta...

Szépet kaptál és szépet adtál! Csillagok szerencsés együttállása! (Egyébként olyan szépen varrtad meg a Tildásakat, hogy azt néztem, hogy ez most csak a minták bemutatása és ezután jön a Tied... görgettem ide-oda és láttam, hogy ez bizony tökéletes!! Mivel merevítetted a kosárkákat?

36évi írta...

Kösz, lányok, igaán kedvet kaptam a tildás motyókhoz, nagyon kellemes varrni.
Bruercsi!
Ragasztós flízt tettem bele, olyan tömör, mint a táskaflíz. nagyon szeretem apróbb cuccokba tenni, szépen bevasalható és jól tart.

mmama írta...

Főnéni kérem a játékját elvinni
sziveskedjen tőlem.

Laurendilla írta...

Nem szeretnél véletlenül egy horgolós leírást is csinálni?? de olyan nagyon dedóknak mint én, aki kb. alap sort, meg egy ráhajtásos pálcát tud horgolni :)))) de azéé' egy sál, vagy zokni, vagy mindkettő az nagyon jó lenne.

Lau

36évi írta...

Szeretni szeretnék, de sajna az a fehér folt az kézműves életmben,
próbáltam már egy párszor, de nem lett a barátom...

Melus írta...

ezek igazán gyönyörű ajándékok:)
most irigy vagyok:)
én már elis képzeltem h én mit raknék bele:)
nagyon ügyes vagy és örülni fog neki a megajándékozott:)

Karen - Quilts...etc. írta...

I love the little eye glasses on the man doll - so cute.
Karen
http://karensquilting.com/blog/

Alexandra írta...

Hi Evi, the winged Einstein is great!:-)and your blog is very nice.
All my best.

36évi írta...

Karen, Alexandra!

Thank you, but the Mr. Angel is not my work, it's a present from my friend AHAMA.

And the blue things is my present to my friend Margit. :)

(Sorry, but my english is... not enough.) :)

Fanni

Lilypie

Andor

Lilypie