2008. augusztus 8., péntek

Megint teljes mellszélességgel...

Na, megjöttünk a nyaralásból, és hirtelen megint annyi dolgom támadt.
most gyorsan xinálok egy listát, magamnak persze, hogy tudjam (a'la B_ildi). :)
1. kaptam egy rakás díjat, azt sem tudom, hova kapjak a megírkálásával.
Érdekes, hogy pont elvoltam, mikor ez a jópofa össznépi játék elindult, úgyhogy csak forgattam a szemem, mikor Cic mutatta az elsőt. Msot meg már jó rá is untak a mnépek, ahogy látom, de azért leírkálom, mi mindenem lett. :)
2. Kaptam üveggolyót is, na ez sem semmi, kösz Elizanikó!
Már előre rinyálok, hogy szedem össze...
3. fel kéne tennem Portugália képes beszámolóját. A vicces az, hogy Némánál vannak a fotók, mert az én gépem pont akkor kepált be.
4. Írnom kéne horváto-ról is, annyira, de annyira jól sikerült. Pl. volt Halatornánozás, rendesen videóval, pontozással,a hogy kell. Így a 10 nap alatt egyszer főztem, de akkor 17 emberre. (remélem, nyerek, hihihi)
5. Holnap megyek Jászberénybe, varrósnap, kicsit mutogatok is, a lehúzhatós papírravarróst.
Aki unatkozik, jöjjön bátran! :)
6. Mellesleg írnom kéne a karcagolásomról is, ugyan jópáran megtettétek, de én a másik oldalon állok, az is egy szempont. :)

Na, hol kezdjem? :)))

Nincsenek megjegyzések:

Fanni

Lilypie

Andor

Lilypie