2008. augusztus 8., péntek

Díjeső...

Kedveseim,
név szerint: BTrudy, Violini, Pacthwitch, Judit és Maca!
(Update: Időközben észleltem, hogy Cicvarek is engem választott -cupp-)



Nagyon megtiszteltetek engem, hogy megkaptam tőletek a KREATÍV BLOGGER kitüntető címet.


Kedves ismerőseimtől jól esik, de meg kell valljam, a legjobban Judittól esett, akit nem ismerek (asszem... vagy mégis?), és még csak a blogfigyelőjében sem vagyok benne. Ennek ellenére értékeli a munkáimat, kreatív
ténykedésem. Kösz, Judit! (most már benne vagyok. :))) )
Minden jelölőnél nagyon megtisztelő ötösfogatba kerültem, Foltboszinál ráadául nemzetközibe. :)
Kicsit szégyellem magam, mert a blogoló teljesítményem mélyen az alatt van, amit szeretnék, annyi, de annyi írnivalóm lenne, de hát az a fránya idő...

Szóval, kedves kreatív barátaim! Köszönöm nektek, simogatjátok a lelkem rendesen! :)

És most aztán komoly bajban vagyok. Rengeteg jelöltem van, és hát igazság szerint a késlekedésem miatt mind meg is kapta már a díjat. Így én ugyan kiosztom a díjat, de felmentést adok a további jelölés alól annak, aki már túl van rajta. :)

Jelöltjeim:
LedAnna - aki ötletességével és mesés munkáival mindig meggyönyörködtet.
Kdatta - akinek tevékenységét van szerencsém közelről vizslatni. És imádom, amit csinál.
Arcencil - aki annyira tudatosan, pontosan és szépen műveli az én eredeti szakmámat, hogy mélyen leborulok előtte.
Elizanikó - aki nemcsak kreatív, de végtelenül szerény, kedves és termelékeny.

Az ötödik díjazottam nem azért kap, mert ő is adott...
Ugyanis van még egy díjam, amit egy villanás erejéig láttam Cicnél, de azóta sem tudom megnézni, ugyanis Fakanál kollegina blogja elérhetetlen minden szinten. (más blogról is, nem csak tőlem).
Azt előrebocsátom, tőle díjat kapni olyan, mintha Ricky Timstől kaptam volna... Erősen megválogatja, hogy mire hűházik, és bátran közli szemtől szembe, ha béndzsázol, nincs mese, köntörfalazás.

Fent nevezett személy tényleg igazából kollegina, együtt robotoltunk ott, ahol én még igen, ő meg már egy társintézménynél. Amíg együtt dolgoztunk, gőzünk nem volt közös hobbijainkról, aztán ő el, és évekkel később egy indexes levélváltás kapcsán derült fény régi ismerettségünkre. Nagyon vicces volt...
Na, ő aztán kreatív: fest üveget, tiffanizik, dekopál, lehet, hogy már mozaikozik is(azt tudom, hogy nagyon akar, csak hozzájutott végre...), főz. De hogy? Egyik fő oka annak, hogy újra főzöcskézek, és kísérletezek, az, hogy olvasom a főzőblogját, főzöm a receptjeit. (És nem átallok néha telefonos segítséget kérni tőle.)
Tehát az ötödik: Fakanál

Különdíjas Patchwitch, aki vette a bátorságot, és angolul írja blogját, kellőképp feldühítve így angolt törő környezetét. De megbocsátunk neki, hiszen tudjuk, rengeteg külföldi barátja is van, akik így értesülhetnek élete apró örömeiről. Mi meg rejtvényfejtünk. :)


Képet felrakni, linkelni most nem megy, tudjátok, itt bent kissé zűrös a technika....
majd otthonról feltuningolom, ha hozzájutok a géphez.
(1. pont kipipálva) :)))

2 megjegyzés:

Judit írta...

Már fenn vagy a listámon:))))

Elizanikó írta...

Ó, Te,Te,Te drága ! Köszönöm, szépen !

Fanni

Lilypie

Andor

Lilypie