2009. szeptember 25., péntek

Megint festettem



Múlt vasárnap zajlott a "Szokásos Őszi Konyhaösszerondítós Festés Kicsodáéknál" című esemény, amelyre végre eljutottam. (tavaly pont aznap ötyéztünk a kulturaquiltesekkel).

Isteni volt a társaság, csupa olyan ember, akiket nagyon szeretek. Már az ottlét is remek volt, végre személyesen találkoztam Arcival, aki pont olyan, mint képzeltem és mégsem. Mert még annál is jobb fej. :)
Aztán megismerkedhettem Vio két nagyobbjával, akik szintén nagy fazonok, Gerdababának nagyon jó dolga van. :) (Innen is csókoltatom Ambrust, aki a világ legjobb festősegédje.)
Ott voltak a rég nem látott barátnéim, jót dumáltunk, vidultunk, de hát mégiscsak a festés volt a fő vonulat, tehát térjünk rá arra.

Már rég ki akartam próbálni egy bizonyos ausztrál illetőségű hölgy színkeverési receptjeit, B-Ildinél láttam régebben, azóta csurgattam a nyálam. Na, majd most!
Végül Vioval összefogva kipacsáltuk a keverékeket, kicentiztük a pixisekbe a festéket, aztán vártuk a csodát.
Nem mellékesen festettem egy pár érdekes színű anyagot, mert nagy szükségem van rá. Tudjátok, nárciszsárgára... erős hiány mutatkozik nálam sárga anyagokból. Na, most is másodikra sikerült. Aztán kuktáskodtam Némának, érdekelne, hogy milyen végeredménnyel.

A sorozat a Rainbow of Jewels nevet viseli, az alapszínek mindhárman kevertek: violet, salmon, teal.





A két alsó (a lazac és a lila) a két alapszín. A harmadikból nem festettem simán, mert azt másra használtuk fel.
A legfelső barnát tulképpen a csajoknak kevertem, de aztán annyira megtetszett, hogy újra megprbáltam magamnak is.




A lányok inkább fonalakkal próbálkoztak, náluk láthatjátok a végeredményt.

Jó kis nap volt, kicsit beárnyékolta, hogy estére teljesen lebetegedtem. (már jól vagyok)


Azt hiszem, több receptet is ki fogok próbálni, ez a mostani nagyon teszik. Hogy mire lesznek jól ezek a fáradt színek, nem tudom, de tetszik a márványozottságuk, a melegségük, szóval valahogy csak összevarrom őket majd idővel.

14 megjegyzés:

Kicsoda írta...

ez tenyleg jo lett!! nem ertettem pontosan mi t csinaltok, mert el voltam foglalva a dumalassal:-) de az eredmeny meggyozo.
Egyebkent a fonal szerintem is kicsit tobb materiat vesz fel, bar most epp az egyikkel kotok es valami csoda;-)

b_ildikó írta...

Irigy, irigy! :-)))

Nagyon jók elttek, ezek szerint jó volt a recipe.

36évi írta...

Kicso!
Ha látnád a papírt, rögtön megértenéd. Volt három alaptrutyi (azt külön kellet bekeverni), aztán 10 pixis, amibe adott mértékben kellett az alapokat adagolni. Gyakran az ilyesmi volt: 1/4 teáskanál. Na, itt csúsznak el a mértékek. :)

Bildi!
Ne izélj, a tied tán egy kcisit még egyenletesebb volt. :)
A receptet köszi, igen, írtam is utána.

Kaoka írta...

Szia Évike! De jó látni végre malamidet. :) És nem is akármi az a valami. Mindegyik gyönyörű egytől egyig, nem tudnék választani, ha kellene. :)
Amúgy hiányoztok. :)

KicsiKató írta...

Hű, de szépek lettek... Szerintetek egy nem meleg panelben, hanem egy kertes házban lehet még ilyenkor festeni, vagy be kellene fűtenem nekik? (Höhö, nem mintha lenne rá időm:))

36évi írta...

Kösz Kao, mi is sokat emlegetünk. Pont a héten kérdezték a csajok, hogy mi vvan veled. :)

Katám, szerintem napközben lesz még jó meleg, legalább is azt ígérték a meteurológusok. Asszem, 22C körül kell lenni minimum. Ha úgy érzed, kevés van nálatok, inkább kicsit melegíts, (esetleg egy külön helyiséget, ahol pihegnek a kicsikék), hogy nehogy megfázzanak. :)

Abile írta...

Festési láz tört ki! :o))
Nagyon jó színeket sikerült alkotnotok!

gubike írta...

Nálam most túlteng a sárga - irigység formájában.

ezkriszti írta...

Szerintem mégiscsak az ötye a lényeg. De az anyagok is szépek, kétségtelen. :-)) Sikeres kikúrálódást a nyavajákból.

patchwitch írta...

hát igen, ezek jók :D
te főkukta :D :D
cupp

teletext írta...

Kösz, lányok.
És tényleg, az ötye nagyon jó volt. Legközelebb nem festek. :)))

Zelnice írta...

Nem is gondoltam, hogy többetekre ilyen hatással lesznek utódaim :-))
Különleges színek, az biztos. Én most tisztábbakra vágyom,elhatároztam h. végigkóstolom Katafa magyar nyelvű színétlapját!
Tényleg: kérhetem emilben a megbeszélt angol nyelvű változatot és az ausztrál recepteket?
Köszi!!

martimez írta...

Bocs,de nem találom a fiókomban a címedet,kérném újra.

United.credit írta...

A nevem Mr. Susan William, Magyarországon élek, és ma boldog nő vagyok, és azt mondtam magamnak, hogy minden hitelező, aki megmenti a családomat a rossz helyzetünkből, tanúskodni fogok a világ és az egyetemi hitel mellett (United. Credit411@gmail .com ) jóváhagyta és átutalta nekem a 2500000 kr összegű kölcsönt . A united.credit411@gmail.com a legjobb hiteltársaság a megbízható, megbízható, 1%-os kamatozású hitelhez. szüksége van ma kölcsönre, mindenféle kölcsönt kínálnak, forduljon hozzájuk még ma sürgős kölcsönért a united.credit411@gmail.com címen (UC credit) nem kér fedezetet. Élő bizonyság vagyok

Fanni

Lilypie

Andor

Lilypie